Dobry hotel emanuje ciepłem pracowników, nie dlatego, że płacono im za gościnność, ale dlatego, że goście są traktowani tak, jak powinni, od drobnych rzeczy, takich jak oferowanie rzeczy, których oczekują, że będziesz potrzebować, a nie dlatego, że o nie poprosiłeś. Personel hotelu jest jednym z najbardziej zaznajomionych z lokalnymi informacjami. Mówią o tym, jakich lokalnych pułapek turystycznych powinni unikać turyści, zawierają informacje na temat najlepszych miejsc do odwiedzenia oraz są po prostu mili.
W czasach, w których restauracje i lokalne firmy turystyczne mogą przekupić pracowników recepcji, aby włączali ich do planu podróży, turyści doceniają rzetelną informację. Personel udziela dodatkowej pomocy w nagłych przypadkach. Co zrobi Twój hotel, jeśli spóźnisz się na lot i będziesz musiał zostać jeszcze jedną noc? Jak reaguje na pogotowie medyczne? Takie incydenty są czasem poza ich zasięgiem, ale szybka uwaga jest zawsze znakiem dobrego doświadczenia hotelu. Nie muszą cię wciskać, jeśli są naprawdę w pełni zarezerwowane, ale przynajmniej postarają się zorganizować zakwaterowanie w pobliskim hotelu. Goście po prostu muszą czuć się jak w domu - jest to naprawdę niesamowicie ważne. Pracownicy hotelu powinni zadbać o każdy, nawet najmniejszy szczegół, ponieważ wtedy hotel jest profesjonalny.
Więcej na ten temat dowiesz się tutaj: https://www.bestwestern.pl/home/poradnik-podroznika/abc-podroznika/zadbaj-o-dobry-sen-w-podrozy
Komentarze
Prześlij komentarz